fredag 27 mars 2009

Valpsjuk efter kennelbesök

Jag och grabbarna är tillbaka på vandrarhemmet i Karlstad. Fick ett mindre rum än förra gången, men med en annan utsikt. Och omväxling förnöjer sägs det ju.

Dagens höjdare var besöket på Jomgardens kennel, hos Mari och valparna i Väddika, Gimo. De små liven är sötare än socker! Jag blev alldeles valpsjuk och hade lust att stoppa ner alla sex i min väska. Fast förmodligen hade Mari märkt det...

De tre harlekintikarna är ganska olika till utseendet, men alla är jättefina. Mari har inte ännu bestämt vilken av dem hon behåller och jag förstår om hon har svårt att välja. Blir spännande att se vilken av dem som ska flytta hem till Piteå. Hon är efterlängtad lilla pyret!

Tog en massa bilder, de flesta på harlekinerna men även på de svarta. Här är några av bilderna:































Tack och hej! Dags för en tupplur.

4 kommentarer:

japp sa...

Ojojojoj, så himla söta man kan vara.. förstår att du vill ta me dom hem allihopa. Önskar dej lycka till me det lilla grynet sen då hon får komma hem till Pite.

Tusen tack för ditt mail.. har meddelat valpköparen om kursen, vet ej om han anmält sig än, får höra om de sen.. jag sa iaf att de var få platser kvar.
Hoppas de går bra nu då me lokalen.. ska fortsätta läsa din blogg nu, har varit lite frånvarande på datorn ett tag nu.. kram på dej Yvonne, å krama småkillarna me. Helén, Lowiz, Bianca å Lily.

Marie Louise sa...

Vilken av valparna smugglade du med till mig??

Yvonne sa...

Oj, skulle du bara ha en valp, Marie Louise? Jag kunde inte välja så jag tog med hela högen... ;-)

Myra o Hanna sa...

herregud så söta!