söndag 29 mars 2009

Firar födelsedagen på hundkurs

I dag kan ni få gratta mig. 40 år. Låter gammalt men jag känner mig inte det.
Jag är på behörigt avstånd hemifrån för firande, men brukar ju inte heller fira födelsedagar så mycket. Fast det är klart att man måste bjuda vännerna på fest när man fyller jämnt och därför smider jag planer för sommaren.

Nu ska jag packa mina grejer och dammsuga rummet. Det är dags för sista dagen på A2-kursen. I dag blir det ingen praktisk träning och det känns skönt att slippa det fuktkalla ridhuset. Så fort vi slutar för dagen börjar jag åka norrut. Får se hur långt jag hinner köra i kväll.

6 kommentarer:

japp sa...

Grattis på födelsedagen..
såg ju vilken läcker present du fått av Måns.. passar dej perfekt!

SÅ du smiter hemifrån.. de e riktigt de..Hoppas du får en härlig födelsedadg iaf. Kram på dej.. HURRAAA! Helén å flocken.

Eva sa...

GRATTIS DRATTIS älskade barn, (fast du fyller inte riktigt än, kl 12,30 i dag för att vara mer exakt=. Den klassiska frågan, Hur känns det? Det känns som om det vore i går du tittade på mig med dina vackra ögon för första gången....vilken oerhörd lycka!!!
Ha en bra dag, vi hörs senare i dag. KÖR FÖRSIKTIGT när du börjar klättra uppåt.
Mamsen och Hardy

mari sa...

Ja må hon leva ja må hon leva...

Helena sa...

Grattis och välkommen bland oss 40-plusare! Jag ser att du har en riktig 40-årspresent till dig själv bokad - så spännande! Precis samma dag (22 april) för två år sedan hämtade jag Viktor. Och i Väddika! Just där i trakterna (Hökhuvud) har jag vikat en del.

Agneta sa...

Grattis!!!

Yvonne sa...

Tackar, tackar för gratulationerna! Det känns bara bra att bli 40. Särskilt med tanke på den fina present vi väntar på.

Jag blev faktiskt lite uppvaktad på min födelsedag. Mina trevliga kurskamrater gav mig en blomma, påskliljor i en kruka. Jättegulligt!