fredag 20 mars 2009

Pussel med vårens schema

Jag har lagt pussel i dag. Har nämligen försökt lägga ett schema för vårterminen. Med undantag för ett par helger och några enstaka lediga datum är nu tiden fram till midsommar bokad. Känns bra att det finns jobb, men det är inte helt enkelt att pussla ihop kurstimmarna med datum.

I grova drag ser våren ut så här:
  • Vecka 20: kursstart för nya kurser på Hundhuset i Luleå - Fortsättningskurs, Miniagility, Unghundskurs och Rallylydnad I.
  • Viltspårskurs i Luleå med start 1/5.
  • I Piteå planerar jag Vardagslydnad med start 3/5 och Agility steg I den 13/5.
  • En föreläsning/workshop på Hundhuset om hundproblem i vardagen.
  • Utbildning för socialträffarna, två tillfällen.
  • Fortbildning för instruktörer Piteå BK - rallylydnad och andra nya hundsporter.
  • Bokat sedan tidigare är preliminärt Agility med klicker i Arvidsjaur 24-25/4.

Ännu återstår alltså bitar som ska på plats, men på det stora hela är vårens pusslande klart. Några helger är också bokade för tävlingar, och så vill jag ju också hinna vara valpledig förstås!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är aktiv som bara den. Men du har ju ett fantastiskt kul jobb. Inga problem med att han hundarna med på jobbet. Det är annat med mej som jobbar på en skola. Mina jyckar får inte ens sätta in nosen där. Men jag hade en ganska lång och skön valpledighet, och nu jobbar jag bara 75% (pga Iza och att jag är lite lat).

Yvonne sa...

Ja, jag känner mig väldigt priviligerad som får jobba med mitt största intresse. Att kunna ha med hundarna är en stor fördel. Lilla "H-tösen" lär få mycket social träning redan från början.
Din arbetsplats vet inte vad de går miste om!