fredag 6 mars 2009

Agilitykonferens hela helgen

Då var jag på plats på Scandic i Upplands Väsby. Föga romantiskt med utsikt över E4 och ett gråmulet väder. Nu är jag ju inte här för romantikens skull (då hade jag stannat hemma). Vi ska ha vår årliga centrala konferens för distriktsansvariga i agility.

Satt igår och jobbade med en Power Point-presentation. Tror att jag lyckades få till det hyfsat. Det är roligare om vi har lite bilder att visa än om deltagarna bara har oss att glo på. På programmet står information från Centrala Agilitygruppen, om Brukshundklubbens nya organisation, etiska regler för funktionärer, hur agilityverksamheten fungerar runt om i landet, SM, kommande regelrevidering och en hel del annat.

Jag hoppas det blir en givande konferenshelg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Upplands väsby ligger inte långt från Gimo och valparna...

Yvonne sa...

Jag vet!
Tyvärr finns ingen tid över att ta sig dit. Men jag siktar på att försöka passera nästa helg när jag ska till och från Värmland. Suck.
Skulle gärna vilja se de små liven.