onsdag 18 juni 2008

Välkommen in på kontoret!

Välkommen in, HUNDVIS sommarkontor har öppnat!

Sommaren är ju, som en viss smörsångare sjunger, kort. Livet på hundskolan består ju inte bara av att vara ute i det fria och hålla roliga kurser. Det blir också en hel del kontorsarbete.

En solig sommardag som denna lockar inte direkt till inomhusjobb. Eftersom det också måste göras har jag hittat en bra lösning: Jag flyttar helt enkelt ut datorn och pappershögarna på vår inglasade veranda. Med en doft av syren och utsikt över grönskande ängar blir jobbet betydligt enklare!

Sitter just nu och jobbar med uppdatering av hemsidan. Lägger in två kursnyheter inför hösten: Agilitykurser på fortsättnings- och tävlingsnivå, båda med klickerinriktning. Har fått flera förfrågningar om agilitykurser i egen regi och med en egen agilitybana blir det nu möjligt på ett annat sätt än tidigare. Så välkommen på agilitykurs i höst!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad ditt kontor såg mysigt ut!
Man får en marin/båtkänsla på något sätt...perfekt att sitta ute och jobba en sådan här fin dag!
Själv ska jag bege mig in på tidningen kl 14.30 för kvällsjobb(in i mörkret med andra ord)
Ha det!

Yvonne sa...

Ja, det är trevligt här =) Jag kan uppleva sommardagarna fastän jag måste sitta inne och jobba.
Hoppas att du får en lugn och skön kväll på PT. Det närmar sig väl semester snart?

Anonym sa...

Japp, planen är semester på måndag och lite drygt sju veckor framåt!!!
Nice....

Anonym sa...

du har det för bra du! Varför bor inte vi närmre varandra?! :P
Agilera mera helt enkelt!