tisdag 10 februari 2009

Nojjig? Jag?

Somliga har antytt att jag kanske drabbats av åldersnoja eller en mindre 40-årskris. Funderingarna här på bloggen kan nog tydas på det viset. Men jag vill härmed dementera detta!

Att fylla 40 känns inte alls farligt. Faktiskt ganska kul! Bemärkelsedagen närmar sig med stormsteg men jag har faktiskt inte ens börjat planera för något firande. Födelsedagar är inget jag brukar orka fira så mycket. Fast jag funderar över att göra ett undantag. Det är ju roligt att ha fest!

Men några festligheter på min födelsedag i slutet av mars blir det inte. Jag är nämligen på utbildning i Värmland den helgen. För att inte snuva mina vänner tänkte jag istället hitta på något roligt längre fram i sommar. Vad det blir får ni snart veta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

mäh! är du 40 nästan? ;) hur kan det komma sig när jag bara fyller 25 hela tiden hehe.. ja kul med fest, när kommer vi? puss/J.

Yvonne sa...

Hahahaaa! Då måste du fyllt 25 år minst 10 gånger ;-)
Hör av mig när det blir partydags. Kram, kram!