lördag 7 februari 2009

Ingen agilitytävling för mig :(

I morgon (alltså lördag) hade jag tänkt åka till Gummark, Skellefteå, för att tävla på en inofficiell agilitytävling. Men det är bara att inse fakta. Jag är inte frisk nog för att springa i full fart runt en agilitybana. Den envisa hostan och halsontet har ännu inte gett med sig. Synd.

Istället ska vara hemma och fila på min föreläsning om Nya hundsporter som jag ska hålla efter Luleå Brukshundklubbs årsmöte. Det blir premiär för min nya projektor. Blir spännande att prova den. Jag ska köra en Power Point-presentation, men även några videoklipp. Hoppas bara att tekniken funkar som den ska!

Elin har utmanat mig. Det gäller att plocka fram bildmapp nummer sex och den sjätte bilden i mappen. Där hittade jag fotot intill från juni 2004. Tog flera bilder på kattungen Elin, när hon just flyttat in hos mina föräldrar. Detta var inte en av de bättre bilderna, skärpan hamnade inte riktigt rätt. Men motivet är gulligt!

Jag brukar inte skicka kedjebrev och liknande vidare och skickar inte denna utmaning till någon särskild. Men den som känner sig sugen får gärna anta utmaningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så BRA att du stannade hemma!
Vilken jättegullig bild! (den 1:a) Elin är nu en betydligt större misse, äter mängder räkor sheba kokt skinka och en och en annan köttbit slinker också ner. Hon kommer när man visslar på henne och lyder "hopp upp" när vi vill ha henne i soffan, hon blir 5 år den 28/3. Dagen efter fyller världens bästa tjej med lite åldersnoja 40! gissa vem!!!!
mammy

Yvonne sa...

Åldersnoja? Vem? Svärmor pratar om40-årskris...