fredag 13 februari 2009

Är man nörd så är man

Äntligen ska jag få gå A2-utbildningen, tävlingsagilityinstruktör. I höstas skulle distriktets agilitysektor arrangera utbildningen men tyvärr fanns det för få behöriga sökande och kursen blev inställd. Trist. Jag hade väntat länge på att få chansen att gå den. Gick första utbildningen, A1 redan år 2000.

Men nu är det dags! Hammarö Brukshundklubb kör utbildningen och jag har antagits. Klubben har beslutat att bekosta min utbildning och boendet är bokat. Återstår bara resan till Värmland för dessa två helger i mars. En liten nätt sträcka på 100 mil. Enkel väg. Är man nörd så är man ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt! jag vill också gå A2'an, vem är instruktören på den utbildningen?

Yvonne sa...

Det är Camilla Brundin, så det känns riktigt bra. Camilla skulle också ha hållit A2:an som blev inställd i mitt distrikt.

Anonym sa...

Du är lite nördig Yvonne, men det är ju bara charmigt!!!!
Själv är man schlagernörd...