måndag 14 juli 2008

Redo att koppla på och dra

Gårdagens agilitytävlingar gav inga större framgångar. Det bästa loppet gav en femteplats för Käck på en klurig internationell klass 3-bana. Xhazi var alldeles för uppvarvad för att samarbeta eller prestera som jag vet att han kan. Känns tråkigt. Jag måste fundera på hur jag ska få honom att funka lika bra på tävling som han faktiskt gör på träning.

Resten av gårdagen hade vi fullt upp med att packa det sista för resan och städa här hemma. Men nu ska allt vara klart för avfärd. Undrar hur långt vi kommer i dag? På onsdag eftermiddag ska vi i alla fall vara framme i Karlstad - där solen alltid skiner. Vi får väl se hur det är med den saken.

Nej, nu är det snart dags att koppla på och dra!

Hundarna är "packade" i bilburen och redo för att resa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men en 5:e plats är ju inte helt fel! Hoppas på att ni får en härlig semester nu!

Yvonne sa...

Nej, du har rätt =)
Det var några handlingsmissar från min sida som kostade oss tid och fel. Käck jobbade bra!
Jag tror att semestern blir toppen. Hoppas ni också får en skön sommar!