fredag 19 december 2008

Småfralla på besök

Vi har haft fint besök i kväll. Pelle och Atlas tittade in.

Herregud vilken kavat liten sötsak det var! Jag tror faktiskt att Kaiser också var så där liten en gång i tiden, även om man hunnit glömma det. Jag tycker fortfarande att Kaiser är liten, men bredvid småfranskan Atlas var han gigantisk!

Här kommer några bilder från kvällen. Måste härmed varna känsliga läsare: nedanstående bilder kan leda till valpsjuka!




Atlas fick smaka lite böcklingpastej, mums!



En småfralla möter en minipinne.



Atlas högg in på det största tuggbenet han hittade.



Han provade också några leksaker.



En korsning mellan minigris och marsvin tror jag Pelle sa att det var... Ja, vad ska man tro?



Stor och liten... eller liten och ännu mindre?



De vassa valpgaddarna satt inte bara i tuggbenet... ajajaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hittade hit genom ett tips. Fin sida.
Vad är det för ras på din lurviga kille? Jag har en tik som är bearded collie/alaskan husky och är väldigt lik din. :-)

Yvonne sa...

Hej Siw! Tack för beröm och välkommen hit. Min lurviga hund heter Käck, är snart 10 år och av rasen berger des pyrénées, á poil long (pyreneisk vallhund,långhårig).