onsdag 17 december 2008

Vargmöte och C-AS-möte i helgen

Jag ska få träffa vargarna på Kolmården igen!

I helgen ska vi ha det sista absolut mötet med Svenska Brukshundklubbens centrala agilitysektor (C-AS). Efter nyår omorganiseras SBK och alla sektorer och kommittér försvinner. De ersätts istället av fyra utskott och ett antal arbetsgrupper. C-AS, där jag sitter som ordförande, blir istället agilitygruppen som återfinns under Utskottet för medlemsaktiviteter.

Jag ville göra C-AS sista möte till något speciellt. Det för att avtacka de som avgår och ge oss som blir kvar en avspark in i den nya organisationen. Dessutom har vi varit ganska sparsam med årets budget och har pengar kvar. Därför har jag bokat en guidad visning hos vargarna som start för möteshelgen i Norrköping. Det tror jag kan bli en riktigt bra inledning!

Denna gång är ju gruppen bara hälften så stor som när jag träffade vargarna i somras. Hoppas därför på ännu mera närkontakt än sist. Kameran följer förstås med även denna gång. Här är en bild från förra mötet:

Inga kommentarer: