tisdag 20 januari 2009

Våren ser ganska lovande ut

Det blev en kort dag i dag. Jag satt halva natten och försökte komma ikapp med mailen, som är sorgligt eftersatt. Vid tretiden stupade jag i säng och blev väckt av telefonen klockan åtta. Trots det lyckades jag föra ett samtal som verkade logiskt vid tillfället, men som jag nu inte minns ett dugg av.

Somnade om till halv elva. Därefter blev hundpromenad, frukost, mailen igen, en snabb dusch och så iväg på jobb. Först en bokad privatlektion och därefter kvällens två kurser, Rallylydnad III och Valpkurs.

I morgon har jag en konsultation på förmiddagen, sedan återstår en del planering för kommande kurser. Våren ser redan lovande ut. Jag har i nuläget fem fulltecknade kurser i Luleå, en i Piteå och en bokad helgkurs på annan ort. Har också blivit bokad för en föreläsning om "Nya hundsporter", vilket blir roligt.

En annan spännande sak på G är en (eventuell) lokal i Piteå. Jag ska titta på en lokal med mycket bra läge, så fort den genomgått en renovering. Om lokalen motsvarar mina krav och allt går i lås med den blir jag supernöjd. Jag väntar lite med att ta ut glädjen, men den som väntar på något gott...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad är det jag läser !!!! så spännande :-). Lova att höra av dig och berätta om planerna går i lås så vi får fira !!!!! /// Kram Maria

Yvonne sa...

Självklart! =)