måndag 21 april 2008

Blogga - att släppa kontrollen?

Japp! Nu har jag också skaffat mig en blogg. Lusten att skriva igen har till slut lockat mig till detta. Vad kommer då min blogg att innehålla? Tja, vem vet vart det här bär...

Förmodligen blir det vardagliga funderingar och betraktelser, händelser från mitt arbete och tankar i stort och smått kring hundträning. Jag kommer däremot inte att skriva utlämnande om mina kunder. I mitt jobb som hundpsykolog har jag en självpåtagen tystnadsplikt som jag inte tänker bryta.

Det känns både lite läskigt och spännande att bli bloggare! Jag har startat något som jag inte vet vad det ska utvecklas till. Jag som gärna vill ha kontroll över mina projekt. Men ibland är det nog bra att släppa kontrollen lite. Hoppas bara att du som (eventuellt) läser får någon slags behållning av det...

Inga kommentarer: