tisdag 9 juni 2009

Mycket resande nu...

Det är mycket resande nu. I morgon åker jag till Stockholm över dagen för att delta i två SBK-möten. Till helgen är jag på Agility-SM i Karlskrona för att representera Agilitygruppen. Jag kommer även att ha uppgiften att rapportera fortlöpande från SM:et via SBKs webb. Det kan bli riktigt roligt!

Mindre roligt är det att åka ifrån lilla Hexxa. Jag tycker hon utvecklas för varje dag och vill helst inte missa någon endaste dag av valptiden. Det är inte heller så enkelt att åka bort med en liten valp hemma. Särskilt inte när husse inte har möjlighet att vara ledig. Men med hjälp av våra underbara föräldrar löser vi detta. Tack, ni är toppen!

I morgon kommer "mormor" hit och är hundskötare. På fredag får flocken tillbringa dagen hos "farmor och farfar" i stan. Jag är övertygad om att hundarna kommer att ha det mycket bra båda dessa dagar. Förmodligen kommer de inte ens sakna matte och husse. Då är det värre åt andra hållet...

Inga kommentarer: